cim naprogramovat 89LP4052

Evzen Horna ehorna@vision.cz
Čtvrtek Srpen 17 08:49:31 CEST 2006

Zdravim,
Elnec to podporuje. Pred casem jsem po tom trochu patral a mel to umet T51.
Ted ale vidim, ze uz v nabidce neni. Ale namatkou smartprog jej v seznamu
ma.

EH

----- Original Message -----
From: "Vladimír Anděl" <vaelektronik@mirnet.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, August 16, 2006 10:44 PM
Subject: Re: cim naprogramovat 89LP4052

Jo je to 89LP4052 a 89LP2052. U Atmela maji sice podrobny popis SPI
http://www.atmel.com/dyn/resources/prod_documents/doc3593.pdf ale prece to
nebudu na strane PC programovat. Kdyby aspon nekde bylo schema desticky co
se pripoji na COM nebo LPT a k tomu soft do PC, byl bych naprosto spokojeny.
Ale tyhle procesory umi i paralelni programovani, jenze proti 89C4051 tam je
neco jinak. Ztahnul jsem si posledni verzi od Elnecu a tam to taky neni
:-(  Lze tyhle procesory vubec necim naprogramovat?
Andel