Odstraneni lepici pasky

Milan Lysa Milan.Lysa@progeo.cz
Čtvrtek Srpen 17 08:48:20 CEST 2006

Prelepovali jsme take drevene kraje stresnich oken a sluncko za pul roku to dokonele privarilo (nedivim se, byla to blbost to tam nechat).
Koupil jsem speci-spray na odstranovani lepicich pasek (tusim ze v GMe), celkem nanic. Nakonec nejakym lihem nebo tim isopropylalkoholem - ale spis mechanicky hadrem, trochu se vydrobil papír a na lepidlo pomohl lih, ale ze by se to zazracne rozpustilo a zmizelo to ne. Na nekterych mistech je to tam porad.

Milan