Problem s lednici

Danhard danhard@volny.cz
Středa Srpen 16 21:58:30 CEST 2006

Maly tlak jsem vyloucil, to by se mrazak poradne nevymrazil, prazdy se za 6
hod.vymrazil na -35C (cili doslo urcite ke zkapalneni) a po vypnuti to ve
vyparniku  mrazaku "vari" jeste cca 2 minuty. I ma slusny mrazici vykon,
kdyz tam dam 1,5l lahev limodnady, tak je za hodinu zmrzla.
Bud je to mensi unik "media", ztrata vlastnosti se projevuje delsi dobu,
nejdriv se delala namraza (protoze asi nevypinal termostat), a pri tech
vedrech pred mesicem se to povalilo uplne, v lednici bylo 20C (v byte 35C
:o)), nebo mam podezreni na nejake "ucpani" pred mrazakem, nebo pred
vyparnikem chladnicky.
Medium tam prochazi trubickou s vnitrni dirou cca 0.5mm.

Diky za rady, zitra volam chladare at to trochu pripsoukne.

Danhard