Ochranne folie -- folie na LCD PDA oproti foliim napr. na okna

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Srpen 16 17:01:26 CEST 2006

Není folie jako folie. Měl jsem od Sunnysoftu folie za cca 20Kč/ks a pak
jsem si koupil folii za cca 300Kč. Ty krámy od Sunnysoftu vydržely maximálně
měsíc, blbě se po nich jezdilo perem a výrazně hůř byl čitelný displej. U té
ochranné folie na okna může být problém třeba v lesklosti nebo že bude LCD
hůř reagovat na dotyky pera. Taky většina folii drží sama od sebe, ta oknová
by se třeba musela nějak zachytit za okraje nebo přilepit. Nebo taky dokáže
plně nahradit ty drahý kvalitní folie, nikdy jsem to nezkoušel...
Na foťák, kde není třeba využívat dotykové plochy, by mohla bohatě stačit ta
levná folie od Sunnysoftu, akorát se tím sníží průhlednost LCD.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death