Prosim pomoc - TV po bource

Petr King petr.king@atlas.cz
Středa Srpen 16 11:45:14 CEST 2006

Tak jsem pokrocil -
televizi jsem jen rozebral a slozil a ted, co nam opravili anteny obraz
je, ale lita... zvuk nehraje
Pokud antenni kabel lehce vysunu ze zasuvky, obraz je zrnity, ale zvuk
uplne cisty......
CO to muze byt? Pripada mi to, jakoby ten prilis silny signal neco
zahltil a tim se to rozladilo....
Opravdu vubec netusim, cim to muze byt, ale zadny TV generator nemam k
dispozici, abych meril.

Petr