hledam ethernetove trafo

ck@cbox.cz ck@cbox.cz
Úterý Srpen 15 17:59:40 CEST 2006

Omlouvám se za nejasnou formulaci.
Mám tam jedno trafo (s označením Pulse H102) o 16-ti pinech a dvě malá (asi trafa, bez označení) o 4 pinech, která jsou zapojena mezi tím "velkým" trafem (H102) a RJ konektorem.
V tom pédéefku jsou zřejmě novější nabízené typy od Pulse obdobné tomu mému většímu trafu, o kterém si myslím, že je v pořádku.

CK