hledam ethernetove trafo

ck@cbox.cz ck@cbox.cz
Úterý Srpen 15 17:25:13 CEST 2006

Je na něm H102 0141-J. Odešlo ale jedno ze dvou malých traf umístěných na komunikační páry ke konektoru RJ. Myslím alespoň, že to jsou trafa. Vypadají jako malé feritové kostičky se čtyřmi vývody pro povrchovou montáž. Není na nich žádné označení. Jedno z nich se jeví při měření ohmmetrem od RJ konektoru jako přerušené.
Nezkoušel jsem ho nahradit propojkami, nelíbilo by se mio to jako cílové řešení.

CK