Zase mereni rychlosti s GPS

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Srpen 15 17:13:42 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 15.8.2006 od Pavel Poucha:

> Ono takové TCS, které má plno běžných aut s větším výkonem, dělá v
> podstatě totéž - omezuje výkon motoru. A naopak to k bezpečnosti
> přispívá...

TCS je protiprokluzovy system. Funguje to sporadicky a za dobu, co mam
auto s TCS, tj. 8 let, jsem nevidel, ze by zafungovalo nekdy pri plne
rychlosti. Kdyz zafungovalo, pak jedine pri rozjizdeni na lede, a
stejne to temer nepomohlo. Jinak, nestudoval jsem to, ale mam pocit,
ze je to navesene na kolech a ne na motoru - ale to je jen muj
subjektivni pocit, nejsem odbornik na TCS.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz