Zase mereni rychlosti s GPS

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Srpen 15 16:52:36 CEST 2006

Jakub Ladman napsal(a):

>Puvodne jsem si svuj ulek z napadu rozpinat neco na motoru vystupem z toho
>rychlomeru, chtel nechat pro sebe, ale treba se dotycny probere a zacne nad
>tim premyslet, kdyz mu sdelim:
> ZE JE TO HOVADINA A HAZARD SE ZDRAVIM, NE-LI SE ZIVOTEM

Sak jsem psal, ze slo o _test_, nicmene, kdyz dojde benzin/ nafta,
pripadne porucha motoru, to  nastane prakticky stejny stav, ne -li
horsi! To je tez hazard se zdravim?
Pokud ma nekdo v hajzlu rizeni, brzdy ano, ale pokud ( i vlivem zavady )
nekomu "hapruje" motor, tak rceni, ze je to hazard se zravim, nebo
zivotem mi pripada ponekud "zavadejici"..  Ano, pokud je nekdo zvykly
celou cestu stale hazardne predjizdet "pomala" auta, mozna.  Mozna by tu
spis sedelo , podle sebe soudim Tebe :-)  Pak tu hlasku beru....Ale
normalne "jezdici" ridic nema problem s nahlym selhanim motoru, byt
treba zrovna predjizdi. Takovy ridic totiz tohle predvida a necha si
"rezervu".
Mimochodem na STK se sluzebnim autem  jsem onehdy nenastartoval, pte se
neco zrovinaka podelalo. Ten technik, co to prohlizel, rekl, ze ho motor
/ chod/  nezajima, kouknul , jen jestli jsou emise v poradku, a celou
linkou jsme auto "protlacili" . Zaver toho technika byl, ze v podminkach
pro uspesnou STK neni  funkcni motor, i kdyz je treba mit platne emise :-)