eshop na ftdichip.com

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Srpen 15 15:18:48 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 15.8.2006 od Radek Benedikt:

> Pokud toho clovek nekupuje vic aby se ta nizsi cena vyplatila, tak
> vidim u nekterych obchodnich transakci ještě jeden problem a tim je
> nezanedbatelny bankovni poplatek při platbe do zahranici.

Jakto? Za prve existuji platebni karty, kde neni zadny poplatek pri
platbe kamkoliv. Za druhe, kdyz uz je treba platit prikazem, poplatky
za mezinarovni platebni prikazy nejsou u vsech bank snad tak silene,
kdyz ja mam v bance poplatek 1% min. 200 Kc + pripadne vylohy
zahranicni banky pri OUR.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem