Re:Akumulator vo Fobii

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Úterý Srpen 15 11:54:25 CEST 2006

Nez si pujdete koupit novou baterku, doporucuji nechat si prezkouset starter.
Mne se stalo ze starter v pohode natocil motor kdyz byl teply ale se studenym nehnul.
Chyba byla v nejakem dratu uvnitr starteru, starter bral vetsi proud a mel mensi silu.
A starsi baterka uz si to nenechala libit.
Je fakt ze se to stalo u starsiho auta.