Akumulator vo Fobii

Pavel Krafcik hwlist@pjk.cz
Úterý Srpen 15 11:44:24 CEST 2006

Stává se to. Mě se to stalo loni na podzim u 6 let staré Varty po
příjezdu z dovolené v Tatrách. Celou dovolenou fungovala jak měla a v
Praze, v mnohem teplejším prostředí, odešla. Musel jsem koupit novou.
Při tom jsem zjistil, že existují baterie, které mají při původním
rozměru o 25% větší kapacitu. Když jsem si ji chtěl koupit, tak jsem
musel prodavači říct, do jakého auta jí chci, prý abych něco neodpálil.
Do Forda mi ji schválil. :-D