Akumulator vo Fobii

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Úterý Srpen 15 11:20:34 CEST 2006

Mozne to je, sesypal se nejaky clanek. Zjistit se to mozna da zmerenim
hustoty elektrolytu. 4 roky je asi bezna doba, i kdyz plno lidi ma
baterku dele, nekteri zase kratsi dobu. Zmerte misto kam se dava a podle
toho kupte baterku, ktera se tam vejde. Baterka s vetsi kapacitou dokaze
dele starovat a ma i vetsi startovaci proudy, tzn. v zime teoreticky
dele vydrzi.
Martin Hanek