Akumulator vo Fobii

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Srpen 15 11:09:50 CEST 2006

zdravim,
myslim ze sa to tu uz urcite rozoberalo, ale nezaskodi obcerstvit pamat
:-) Dnes rano som otocil klucikom a zhasli vsetky displeje a svetielka a
nic sa ani nepohlo. Zrejme odisla baterka, bez akehokolvek varovania
alebo naznaku. Doteraz som nemal ziaden problem. Celkom ma to zarazilo
lebo za poslednych 5 dni som spravil ca 1500km vacsinou na dialnici,
takze vybita z kratkych jazd urcite nie je.
Hlavne ma ale zaujima ci je normalne ze prezila len 4 roky a ca. 90 tis km?
Aku novu tam kupit?
Teraz mam 44Ah, je mozne/zmesti sa/ma zmysel kupit o stupen vacsiu kapacitu?
Je to Fabia combi 1.4.
b.