Vyvojovy kit

Kosta (mk) info@mcu.cz
Úterý Srpen 15 11:05:14 CEST 2006

> [...]
> rs232-ethernet s moznosti siftovani(asi AES) slozitejsi vytvorit na
> rabbitu
> ci na ethernutu? Ja vim, zase dotaz na nejz se da odpovedet, ze kazdny
> bude
> mit sva uskali nejake klady pri tvorbe a zapory nicmene presto.. jak moc
> slozite je vytvorit takovou aplikaci na Ethernutu. Predpokaldam, ze vlasny
> OS ze docela plus, ne?
> Omlouvam se za hloupe dotazy jen rikam, jsem student postaven pred zed,
> investice kterou dam neni mala a nerad bcyh slapnul vedle :(

Odpovedel jste si sam :-))))
Dovolim si maly predpoklad - budu uvazovat zhruba stejne investice tedy free
SW (Charon2+AVRGCC  -  RCM3700+DynamicC lite) , nebo zakladni kity obou
platforem. Za tohoto predpokladu bude narocnost zhruba stejna (puriste by
napsali, ze Ethernut bude mit mirnou vyhodu v implementovanem TEA
:-))) )Pokud se rozhodnete u Rabbita zainvestovat do AES knihovny, narocnost
se ponekud snizi. Otazka je co dalsiho si zacnete vymyslet a jak rychle
zacnete spotrebovavat prostredky poskytovane tou-kterou platformou. U
Rabbita mate celkem velky predpoklad, ze k tomu jen tak lehce nedojde.

Co se tyce OS - pro Rabbita je mozne dokoupit modul s uCOS-II, ale s klidnym
svedomim muzu rict, ze jsem ho zatim nemel potrebu pouzit. Ale to je mozna
dane mou skostnatelosti :-)))))

> s pozdravem taky MK :)

Tak jo - upravil jsem si podpis, at se to uz neplete :-)))

S pozdravem
Kosta (MK)

PS: Prilozil jsem par prikladu z instalace DC8.51 pro lepsi predstavu