Vyvojovy kit

mk info@mcu.cz
Pondělí Srpen 14 19:10:43 CEST 2006

> Jak jsem jiz psal, tak jsem vinen prehlednutim, které vyustilo ve slovo
> "kratkozrake", cimzto se i verejne za omyl omlouvam s uctivosti danou
> mirou
> zavaznosti prehlednuti meho, nicmene trest prenechavam sve vlastni osobe k
> projednani:)...

Jezisi, kliiiiiid, ne ze to sebemrskacstvi prezenete, s kym bych tu vedl
tyto plodne debaty :-)))))

Ale vazne, opravdu nezatracuji ani Ethernut, ani Charona. Jen jsem si
dovolil upozornit na jista omezeni a uvedl alternativu. Dovolim si jeste
jednu malou ponamku - zacit projekt v oblasti, kde se prilis neorientuji a
HW/SW naroky budu determinovat az v prubehu "behu" je celkem bezne. Ale tato
uloha se radove komplikuje, pokud si predem zvolim (je mi doporucena)
platformu, kterou nemohu jednoduse v pripade potreby rozsirovat.

S pozdravem
MK