Vyvojovy kit

mk info@mcu.cz
Pondělí Srpen 14 18:18:15 CEST 2006

> To je nazor sice hezky, ale kratkozraky,

Bingo, fakt se mi v poslednim roce zhorsil zrak :-))

> protoze ethernut nemusi mit jen 128kB flash a jen 32kB SRAM.

Nekolikrat jsem v tomto threadu celkem jasne napsal, ze se bavim o Ethernutu
v podobe Charonu2, kde jedinym moznym vylepsenim, je osadit misto ATmega128
novejsi ATmega2561, coz ale prinasi vic problemu nez uzitku, ale to Vam snad
jako znalci Ethernutu nemusim psat

> Schemata projektu Ethernut jsou k dispozici, takze muzete uvazit vlastní
> stavbu...

A muzete mi uvest jediny rozumny duvod proc bych to mel delat ???
Mimochodem, nic jsem nezatracoval, jen jsem si dovolil srovnat nesrovnatelne
(ale to je v teto konferenci prece dobrym zvykem, ne) :-)))))))  A to
srovnani jsem si dovolil udelat na zaklade nekolikalete znalosti jak Rabbita
(snad dobre), tak Ethernutu (ne zrovna povrchni). Muzete udelal to same,
nebo jen budeme vest debatu pro debatu ???

S pozdravem
MK