Vyvojovy kit

Martin matesmk1@seznam.cz
Pondělí Srpen 14 00:43:20 CEST 2006

mno koukam, ze pri zakoupeni vyvojoveho kitu rabbit3000 dostanu eventuelne
nejakou tu sadu tcp/ip za 300dolaru a kdybych k tomu chtel dokoupit
sifrovani AES tak za dalsich 159 dolarku :) to nam to naskakuje
----- Original Message -----
From: "mk" <info@mcu.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, August 13, 2006 11:28 AM
Subject: Re: Vyvojovy kit

> jeste je tu moznost vyuzit xporty od landronixu, ktere jsou sice jiz
> hotovymi aplikacemi, ale jejich ladeni a vyvoj by snad mohl byt taky
> mozny,
> ne? :)

Jiste, pouzit lze urcite i rada dalsich modulu (kterych jsou desitky s
kdejakym procesorem, rohranim, podporou, etc). Proste mne osobne vyhovuje z
techto pidi modulku nejvice prave Rabbit a urcite jsem ho pouzil nejcasteji.

S pozdravem
MK

PS: xport jsem take parkrat pouzil i kdyz priznavam, ze to bylo na vyslovne
prani zakaznika :-)))