OT: DVD Pod lampou - Najmensie castice hmoty

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Neděle Srpen 13 23:25:04 CEST 2006

On Sun, Aug 13, 2006 at 11:16:39PM +0200, balu@home wrote:
> mp3 je mpeg2 layer 3 :-)

No jasne, to snad vi kazdy maly dite. Jenze v MPEG-2
(ktery se pouziva jak v DVB-T, tak v DVD) je mozne mit
jako audio layer 1, 2 (=mp2) i 3 (=mp3), ale i dalsi kodeky (AAC).

Jenom jsem se podivoval nad tim, ze by v DVB-T pouzili
zrovna mp2 (kdyz jsem se ted podival na wikiepdii, tak jsem
tam nikde nenasel, jaky kodek se v DVB-T pouziva; na DVD
pisou mp2, ale vsechny DVD, co jsem mel pod rukou, mely AC3...)

P.T.