Kurz pro zacatecniky s PIC

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Neděle Srpen 13 22:02:59 CEST 2006

On Fri, Aug 11, 2006 at 04:24:06PM +0200, Jiri Bezstarosti wrote:
> Dobry den.
>
> Premyslim o tom, ze bych udelal takovy maly kurz, kde bych chtel
> zacatecniky seznamit s tim, jak zacit s PIC. V podstate udelat kurz, kde
> se odbouraji zacatecnicke trable, kdy zacatecnik nevi, ze ktere strany
> vubec zacit. Melo by ho to dovest az do stadia, kde bude schopen psat

Kdyby bylo neco takoveho pro linuxaky (tj. jak vyvijet pro PIC
pod linuxem), tak to bral vsema deseti.

Mam zkusenosti s AVR-kama a pro rozsireni obzoru by PIC nebyl spatny.
Osobne by mi stacil zacatel (viceme neco jako byl dvoudilny serial
http://www.abclinuxu.cz/clanky/hardware/jednocipy-pod-linuxem-i a
http://www.abclinuxu.cz/clanky/hardware/jednocipy-pod-linuxem-ii).

Jinak pokud uz clovek vi, v cem napsat program a jak ho dostat do
mikrocipu, pak uz jsou (alespon z moji zkusenosti) dalsi kurzy
zbytecne: zbytec clovek vycte naprosto vpohode z datasheetu ;)

P.T.