OT: DVD Pod lampou - Najmensie castice hmoty

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Neděle Srpen 13 21:04:52 CEST 2006

Neco podobneho byvalo ve videogalerii cvut
Nekde toho mam na disku par desitek giga

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Petop
Sent: Sunday, August 13, 2006 7:06 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: DVD Pod lampou - Najmensie castice hmoty

Zdravim.
Ano, viacmenej diskutovali...zabery su staticke, na sediacich a gestikulujcich ludi...
Urcite by stacilo aj to mp3....Inac nic nove tam nepovedali, viacmenej dookola vysvetlovali moderatorovy co je to neutrino, quark, farba quarku vona,atd...Ja som to nevydrzal pozerat, ten moderator je strasna drska stale do okola nechapal (alebo sa tak tvaril...ma skoncenu elektro fakulu v Bratislave), ako moze nautrino prejst zemou, co je to farba, preco musi byt v jadre aj neutron....keby aspon nechal dohovorit fyzikov stale im skakal do reci....
to je jeho styl..proste...uvidite budete cubrnet :-))) Pre cloveka znaleho veci, je to dost otravne...pre uplneho laika je to mozno dobre ale stale viac a viac isli do hlbky takze na konci asi z toho nic nemal :-) Inac je to celkom dobra relacia, ale v tejto casti mu to obzvlast ,,nepalilo,,

Petop

Ja nevim co je obsahem poradu zda i nejake jine zabery nez na lidi a lampu
:)))
Pokud ne, tak by stacila i zvukova stopa mp3....
AZEW