OT: DVD Pod lampou - Najmensie castice hmoty

Jan Kral kral@fortech.cz
Neděle Srpen 13 18:16:51 CEST 2006

Kdyby byl zajem, tak to mohu nechat vystavit na docela rychle lince. S prostorem ani s objemem prenesenych dat neni zadny problem. Jen je otazkou jak to dostat ke me.
Jinak k tem vztahum poskytovatelu: pokud vim, tak se prodava urcita pripojna rychlost, ktera u normalnich linek (jinym typem je treba neaktivni zaloha) neni nijak limitovana objemem prenesenych dat.

JK