OT: DVD Pod lampou - Najmensie castice hmoty

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Neděle Srpen 13 17:17:55 CEST 2006

Ja vam to nasdilim
Poslete link

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of J. Polivka
Sent: Sunday, August 13, 2006 4:53 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: DVD Pod lampou - Najmensie castice hmoty

Pak je ta kvalita celkem OK. Je zustava ten problem, ktery provider to necha zadarmo tahat ze serveru.
Tim nechci nikoho prudit a mam take o ten zaznam zajem, jen jsem to B.
poslal soukrome.
Jinak mi SVCD pripadne vyhovuje. Muj recorder i PC jej berou vpohode.
J. Polivka

J. Polivka wrote:

>DVD = cca 4.7 GB,
>DivX z DVD je cca do 20 % puvodniho DVD tj. do jednoho GB.
>Problem je, ze to co uz je v tom MPEGu neni moc kvalitni.
>Proste z TV signalu do MPEGu, uz to je bida a jeste ty mpegove kosticky
>davat do DivXu je 2x bida.

Jo, ale Balu ma dreambox, ktere nekonvertuje televizni signal, ale pracuje primo s mpeg signalem ze satelitu. Tudiz ma k dispozici primo stream tak jak je odvysilany z CT