OT: DVD Pod lampou - Najmensie castice hmoty

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Srpen 13 16:53:00 CEST 2006

Pak je ta kvalita celkem OK. Je zustava ten problem, ktery provider to necha
zadarmo tahat ze serveru.
Tim nechci nikoho prudit a mam take o ten zaznam zajem, jen jsem to B.
poslal soukrome.
Jinak mi SVCD pripadne vyhovuje. Muj recorder i PC jej berou vpohode.
J. Polivka

J. Polivka wrote:

>DVD = cca 4.7 GB,
>DivX z DVD je cca do 20 % puvodniho DVD tj. do jednoho GB.
>Problem je, ze to co uz je v tom MPEGu neni moc kvalitni.
>Proste z TV signalu do MPEGu, uz to je bida a jeste ty mpegove kosticky
>davat do DivXu je 2x bida.

Jo, ale Balu ma dreambox, ktere nekonvertuje televizni signal, ale
pracuje primo s mpeg signalem ze satelitu. Tudiz ma k dispozici primo stream
tak jak je odvysilany z CT