OT Windows - Linux (Re: Jak spojit videosignály ?)

Neděle Srpen 13 10:36:36 CEST 2006

Hezké ránko,

    já opravdu nevěděla jestli to jde nebo nejde. Ale podle toho co
píšete to jde, čili příště tuto poznámku používat nebudu. Mně příjde
férové uvést z čeho ten soubor pochází. Z jakého programu a z jakého
prostředí. Ne vždy to musí fungovat tak, jak má. Už jsem dostala nějaké
soubory a program je nehodlal vzít s tím, že jsou poškozené. Až potom
jej kolega nějak překlopil do jiného formátu, poslal znovu a pak to
najednou šlo. A protože mám tuto zkušenost, tak jsem napsala to, co jsem
napsala.

    Linux beru jako operační systém, který nepoužívám a mám k tomu svoje
důvody. Ale rozhodně jej nehodlám hanět a házet někam do špíny, jen
používám jiný systém a jsem spokojená. Někdo jiný používá Linux a je
také spokojený, ty hádky a války Windowsko - Linuxské prostě nechápu.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!