Re: Jak spojit videosignály ?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Sobota Srpen 12 21:41:22 CEST 2006

Mám video se dvěma SCARTy, které ve vypnutém (resp. stand-by) stavu je
průchozí pro signál. Třeba to vaše video taky umí.

Druhá možnost - dodělal jsem si do DVD přehrávače 3x relé (2x audio,
1x video, měl jsem jen jednokontaktní) a umí to taky.

Pokud to video má SCART, tak můžete využít i signál pro zapnutí
televize (viz popis SCARTu) je to 12V, někdy se spíná hned se zapnutím
videa, někdy jen pokud běží kazeta (jak které video). Podle toho,
jestli ten výstup utáhne cívku relé, tak to udělejte přímo nebo pomocí
tranzistoru.

P.K.