Re: Jak spojit videosignály ?

Tony Malecky tony@malecky.cz
Sobota Srpen 12 20:18:43 CEST 2006

Separovat synchropulsy videosignalu a pokud synchopulsy jsou, tak prepnout
na patricny vstup.
separace synchopulsu bud k tomu urcenymi IO nebo jednoduchym zapojenim s
tranzistory.Myslim ze se to v teto konferenci probiralo nedavno.
Blokace ostatnich vstupu uz je jen veci logiky...

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, August 12, 2006 7:55 PM
Subject: Jak spojit videosignály ?

Hezký večer,

    tak ani nevím jestli to je nebo není OT, pokud ano tak se omlouvám
předem.

    Mám problémek a nevím jak na něj:

    Mějme jeden videorekordér a jednu videokameru a ještě k tomu jeden
dataprojektor. Požadavek je spojit video signály tak, aby se dali
promítat na projektoru bez přehazování kabelů a nebo, pokud možno, bez
přepínání přepínače. Prostě co se zapne to se zobrazuje. Vždy pojede
jenom jeden přístroj, takže buď kamera, nebo videorekordér. Cesta
signálu z kamery do rekordéru není nutná. A nejlepší asi by bylo že co
se zapne první, to blokuje druhý vstup.

    Napadá prosím někoho něco ? Pro audio to už mám vymyšlené, částečně,
ale video část mi není jasná. Je to už moc vysoká frekvence a "terra
incognita" :-)

    Děkuji předem za postrčení.

Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz