RE: Vyvojovy kit

koutas matesmk1@seznam.cz
Sobota Srpen 12 12:04:26 CEST 2006

Zdaravim,
omlouvam se za zcela jiste ne moc pochopitelne zadani, ale je to z duvodu, ze ani ja sam moc nerozumim problematice. Byl jsem postaven pred problem, ktery se vicemene rovna tomuhle:
na jedne strane zarizeni komunikujici po seriove lince, na strane druhe moznost ovladat tohle zarizeni pres Internet, pricemz komunikace probihajici mezi ovladacim programem na pocitaci a zarizenim by mela probihar sifrovane. Chtel jsem vicemene zaci s vyvojem softwaru a posleze nejakym zpusobem vyrobit hw na miru danemu softwaru. Rad bych si tedy koupil nejaky vyvojovy kit s obema rozhranimi, kde bych mohl experimentovat :)
vicemene se jedna o prevodnik rs232-ethernet s moznosti sifrovani prikazu, pripadne autentizace obou zarizeni ap. Snad jsem svuj problem popsal trochu lepe :) a ted se tedy ptam: je vhodny Ethernut started kit vhodny pro podobne experimentovani, nebo se mam porozhlednou po jinem kitu, kde bych mohl vyse napsane nejakym zpusobem v prubehu nekolika let, nez se vse naucim implementovat? :)

S pozdravem Martin