RE: Lepsi sw na navrh DPS

vvitty01 vvitty01@seznam.cz
Pátek Srpen 11 16:56:45 CEST 2006

jednostranne desky se delaji pomerne bezne i s procesorem, staci se podivat do vetsiny spotrebni elektroniky. ono tam dneska zas tolik integracu neni, vetsinou je vse v jednom pouzdre. a kdyz ne, udela se mala dvojstranna desticka s procesorem a dalsimi VLSI obvody, ktera se napaji na tistak podobne jako se davaly treba SIP moduly do ATcek (ach, ta historie...)
i tak se propojek prakticky neda zbavit, pokud se nejedna o vyslovene trivialni zapojeni typu blikac.

no a co se tyka autorouteru... je to otazka ceny a ocekavani. necekejte, ze za cenu par set tisic ziskate super autorouter... a taky je otazka, zda se vam vyplati stravit jeden den nastavovanim pravidel, ktera ma autorouter respektovat pri navrhu. nakonec skoncite s deskou, ktera bude vypadat otresne a pokud bude fungovat, neprojde EMC testy.
nejlepsi autorouter je clovek, ktery ma praxi a zkusenosti.
SW router je dobry na to, aby vam natahnul sbernici mezi CPU a pametma, bridgem atd, kde je potreba dodrzet stejne impedance a vy mu reknete odkud ma zacit a kde skoncit....

@V