Kurz pro zacatecniky s PIC

Pátek Srpen 11 16:44:13 CEST 2006

Hezký den,

    základní otázka je tedy "KOLIK ?" :-) Já jsem přesně z té skupiny že
jsem začala a pak toho nechala. Ale i z jiných důvodů než jen že mi to
moc nešlo. Zájem bych měla, pokud by se to dalo utáhnout z normálního
platu. A myslím si že je lepší osobní povídání, korespondenčně možná pak
pokračovat. Toť můj názor.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz