8-bit OS

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pátek Srpen 11 11:51:35 CEST 2006

> Mno, nejako to neviem najst. Teda ten DIR, COPY, DEL, PING, TELNET a
> FTP. A ze to chodi na sucasnych 8-bitovych jednocipoch. Mohol by som
> poprosit konkretny link?

Asi bych se mrknul na FreeRTOS, v nem bylo implementovano jak TCP/IP,
zaroven podporuje 8/16/32bity, vcetne PIC (to cumim) a AVR. Ovsem
nezkoumal jsem a ted nebudu, zda zrovna pro ne je to TCP/IP
rozchozeno.

http://www.freertos.org/
(s timto OSem _nemam_ osobni zkusnosti, ja delal na QNX verze 2, 4,
6, 2 byla 16b, ale tu jsem nepochopil [nemel jsem dokumentaci], 4 a 6
chodi mimo x86 i na ARM, PPC a SuperH; na pracovisti delaji ostatni
kolegove dost v RTEMS; to jsou na Tvoje naroky ale asi porad velka
dela.)

Ostatnich softu je spousta. Ano, nepsal jsem konkretni odkaz, ale
pouze jakesi specifikace, co hledat a kudy jit.

MP