RJ-45 konektor 8-pin, na lanka nebo na draty

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Srpen 11 11:30:06 CEST 2006

Já taky nevim jistě, jestli je s tím problém, jen se snažíme
minimalizovat potenciální závady. Nevim ani přesně jaký konektory tam
jsou, ale objednáváme je z GMka a co jsem viděl, tak vždycky to byly
na lanka. Ale všude používáme dráty.

Dám návrh objednávat konektory z GESu (označení "MP 8-8/0158", ty by
měly být na dráty).

P.K.