8-bit OS

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Srpen 11 11:15:09 CEST 2006

Marek Peca wrote:

Prosim, neberte moje odpovede ako osobny utok. Ja si Vase rady a
pripomienky vazim, snazim sa len odpovedat a vysvetlit, co chcem.

> Ekvivalent CP/M je jen CP/M. Myslel jsem, ze Vas zajimaji male
> pouzitelne OS pro jednocipy a ze se chcete zamyslet nad tim, zda ano
> ci ne neco_jako_CP/M. Na to jsem se Vam snazil svedomite odpovedet,
> jak vidno, metal jsem zde perly osipanym.

No, mozno je to naozaj tak; ale skuste vyjst z predpokladu, ze
nieco_ako_CP/M ano. Ak nechcete, nemusite, samozrejme; beriem na
vedomie, ze Vas nazor je, ze nieco-ako-CP/M NIE.

Len sa skuste zamysliet nad tym, ze "robit na jednocipoch" je velmi
rozsiahla problematika a niekde v kutiku moze existovat minoritna
skupinka, ktora by nieco_ako_CP/M vcelku privitala. A mozno
nieco_len_trocha_ine_ako_CP/M, mozno s podporou multit*****, mozno so
spravou casovacov, mozno...

> Nekdo hleda cista a zajimava reseni, nekdo funkcni reseni a pak je tu
> mnozina lidi, co pisou symbolicke vypocty ve Fortranu a numericke v
> JavaScriptu.

Presne tak.
A mozno tie numericke vypocty v JavaScripte pre dany kontext JE to
najlepsie riesenie.

A ten kontext... No, tak to je toho viac, samozrejme.

wek