8-bit OS

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Srpen 11 10:40:53 CEST 2006

Mno, vo vseobecnosti, jeden o voze, druhy o koze.
A zas a znova sa ma snazite presvedcit o nejakej jedinej pravde.
Ono ten svet je farebnejsi a nie kazdy chce stale to iste.

Ako vravim, nad niektorymi vecami sa uvazovat da, ale argumenty typu
"bez toho ci onoho to nie je OS" alebo "xxx do OS nepatri", nehovoriac o
slovickareni ala multitask/multithread (co je len otazka definicie
jedneho ci druheho v nejakom konkretnom kontexte), tak dakujem, do toho
ja nemienim zabrdnut.

Ak mi ukazete ekvivalent toho CP/M ci DOSu pre moderny jednocip, bez
ohladu na Vas nazor na zastaralost ci nepouzitelnost, rad sa poucim,
samozrejme.

wek