OT: Rychlost was: OT: Pravidelne provedeni prikazu na WL500g

Petr Tosovsky petrtoshw@gmail.com
Čtvrtek Srpen 10 23:59:35 CEST 2006

Ja mel zase problem v tom ze kdyz jsem pripojil notebook (taky ASUS), tak se
AP spolehlive kouslo. Zkousel jsem vse mozne a pomohl az upgrade na novy
firmware. Ten ma vsak zase mouchy v tom ze se spatne pripojuje do mistni
site, ktera je vystavena temer vyhradne na techto APckach. Nejspis maji
nejaky starsi firmware. Proto tu vybec delam ty saskarny s provadenim
prikazu, AP vypadava ze site a pomuze mu jen rucni nahozeni prikazem "wl
join ssid_site". Udela to tak jednou za den. Lokalni kopirovani jsem jeste
nezkousel, ale muzu to zitra zkusit jak to vypada u me.

Tosa