Shanim hdd disk velky, ale vlazny, netopici jako kamna

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Srpen 10 19:07:06 CEST 2006

Rozdil ve spotrebe SATA a EIDE je cca 0,9W a je zpusoben prave prevodnikem z
EIDE na SATA, zkratka zatim nejsou nativni "procesory" pro SATA a vse se
resi prevodnikem, ktery zkratka neco malo zere.

Nevim cim to je, ale SATA disky jsou v provozu daleko teplejsi, nez
klasicke PATA.
Takze kup PATA . Na deskach snad jeste PATA je ne? Nebo uz ho taky
zrusily jako COMy??