Vyroba DPS v zahranici

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Čtvrtek Srpen 10 12:23:25 CEST 2006

Zdar,
Muzu vam dat jen obecne pripominky ohledne zkusenosti s tou oblasti:
-Kvalita jde v poradi Taiwan/HK, pak az Cina
-kvalita hodne kolisa fabrika od fabriky. Lepe jsou na tom fabriky s
Taiwan/HK managementem
-kvalita se muze prudce zmenit (==zhorsit) zcela nahodne "ze dne na
den", proste cinani prisli na to jak usetrit pri vyrobnim procesu.
Mnohdy je pouzit jiny material a podobne
-cinan se vubec neostycha poslat nebo ukazat na vystave vzorky z jine
fabriky a vydavat je za vlastni!!! To se pak nestacite divit co vyrobi

Secteno a podtrzeno: chce to mit sveho agenta na miste, ktery se vam o
zakazku bude starat (prubezna komunikace/kontroly,  hlavne kontrola
pri prejimce!!!) Bez toho zalezi hodne na stesti. Znamy dostal po 15
letech uspesneho obchodovani kontejner odpadku misto zbozi co si
objednal (nebyl s tim nasledne schopen nic udelat)

Hodne stesti,
Marek