shell; was: OT: Pravidelne provedeni prikazu na WL500g

mk info@mcu.cz
Čtvrtek Srpen 10 09:53:50 CEST 2006

> Ja si dovolim komentar, nemyslim si, ze je to priamo flame, len
> konstatujem fakty.

Vcera vecer jsem napsal v ramci reakce na uvodni veticku ze se jedna o temer
100% navod jak vyvolat flame, pak jsem to radsi cele smazal :-)))))

Neznam autora, ale dovolim si tvrdit, ze se jedna o klasicky priklad kdy v
ramci zaslepenosti tim pravym OS se bez konkretnich znalosti tvrdi naprosto
zjevne nepravdy :-(((

> Moznost mat lubovolny shell uz bol aj v DOSe, a samozrejme aj vo
> vsetkych windowsoch (teda uprimne povedane som neskumal rad NT, ale u
> W9x ano).

Davno pred DOSem se bezne pouzivaly pod CP/M ruzne nahrady CPP :-))))

S pozdravem
MK