Re: Otazky okolo CPLD od XILINXu

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Středa Srpen 9 20:03:43 CEST 2006

NC piny by mely byt skutecne nezapojene.
Pokud ale vim, tak XC9536-PC44 ma zapojeny piny vsechny.
Doporucuji pouzit 3,3V radu, za 5V zaplatite vic a vic zere.
Taky doporucuji precist katalog, hochu :o)
http://www.xilinx.com/bvdocs/publications/DS063.pdf

Danhard

--
Připojte se s VOLNÝ ADSL již od 389 Kč a získejte skvělý dárek – třeba
přehrávač MP3. Žádné zpomalování rychlosti a aktivace zdarma. Užijte