Nezavisle meranie rychlosti auta; was: pipatko na rychlost

Jozef Racek jozef.racek@unit.sk
Středa Srpen 9 11:52:47 CEST 2006

> Este jedna poznamka, mala, ale s dramatickym dosledkom na vypoctovu
> narocnost: auto a najma stihacka idu obvykle dopredu, a do boku len
> bezvyznamne....

No... celkom tak by som to nebral - ak je polomer otacania napr 10m, pri
dlzke auta napr 4.5 m to az
take bezvyznamne nie je...

Je pravdou, ze prudke zakruty sa idu malymi rychlostami, ale to obvody
spracovania obvykle
idu konstantnou rychlostou vypoctov - inak by museli byt adaptivne aj na
rychlost, ktoru prave vypocitavaju.

Minimalne treba ratat -+45-50 stupnov dopredu a rovnako dozadu.

Ak sa prejavi hlavne bocny pohyb - tak je to auto uz dost tazko
ovladatelne... ;-)))

Dodo Racek