Oprava videa - vlni se obraz a slabe piska

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Srpen 9 08:23:20 CEST 2006

Už jste se někdo setkali s takovou závadou na videu, kdy obraz se vlní
(vertikální vlny) a video hvízdá? Dělá to při LP i SP, nedělá to ze
začátku kazety. Napadlo mě, že možná prokluzuje řemínek nebo tam něco
drhne. Ještě jsem ho neotvíral, třeba to bude nějaká ptákovina.

Podle zákona schválnosti to začalo dělat, když jsem do sestavy přidal
DVD přehrávač, tj. rozpojil všechny kabely, udělal nový propojovací
kabel se 4 SCARTy, zapojil do kaskády satelit, video, DVDčko a
televizi, všechny kabely pozapojoval a přístroje zasunul do šachty ve
skříňové stěně, kam se vešly skoro na milimetry na výšku. Teď abych
začal znova ;-)

P.K.