RE: [OT] Anglicka slovni zasoba?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Středa Srpen 9 00:22:43 CEST 2006

Kdyz se tu jiz probiraji slovniky a anglicka slovni zasoba obecne,
Kdysi jsem videl dokument, v kterem autori tvrdili, ze prumerna americka
zena v domackosti, vystaci ve svem produktivnim zivote s slovni zasobou
cca 600slov.
Ja budu znat vice nez 600 slov, ale skoro vzdy to je jinych 600 slov
nez potrebuji k tomu, abych se domluvil :-)
Chci se zeptat, existuje nejaky zdroj (slovnik), ktery by slova tridil
podle cetnosti jejich pouzivani. Jde mi o to, ze napriklad nevim, jak
se rekne, mam zizen, ale znam tri vyrazy pro komorovy odstrel. :-)

Pro zajimavost.
Posledni dobou jsem se trochu pidil po novych trendech ve vyuce jazyku
a narazil jsem na http://www.taxus.cz/, kdyz ja to slyset tak ja mit
zachvat smich to velky.
Nemate s tim nekdo prakticke zkusenosti nebo doporucte metodu jak rychle
snadno a bezbolestne zmaknout nejaky dalsi jazyk.

Dekuji
W.S.

Neco je tady oddeleme tabulatorem
http://www.davidzbiral.webzdarma.cz/El-slovniky-plnaverze.htm#_Toc127967546