Meranie rychlosti auta principom optickej mysi, was: Nezavisle meranie rychlosti auta; was: pipatko na rychlost

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Srpen 8 17:03:07 CEST 2006

Ale ved citajte vsetko co pisem.
Jedna sa o vyvoj.
Na pokusy mozem s kamerou jazdit ako pomaly chcem.
Ak pokusmi zistim, ze mi bezna kamera s 25fps nestaci, pojdem pomalsie.
Ak je to tak pomaly ze usudim, ze v produkcnej verzii pri plnej
rychlosti jazdy by to nemohlo fungovat, tak prestanem experimentovat.

wek