Nezavisle meranie rychlosti auta; was: pipatko na rychlost

Marek Pavlu pavlu@hwserver.cz
Úterý Srpen 8 16:33:23 CEST 2006

Zdravim,

Kdyz myslite, ale když trosku pocitam a uvazuji napriklad, ze merici okno
bude mit rozmer podelny ve smeru jizdy 20cm,
va = 50km/h,
vb = 90km/h,
vc = 130km/h, tak mi vychází, ze se merici okno posune o svoji delku pri:

va - 70x za vterinu
vb - 125x za vterinu
vc - 180x za vterinu

Ve skutecnosti potrebujete jeste vyssi rychlost sberu, téměř dvojnasobek,
protoze potebujete provadet korelaci dvou snimku, ktere maji alespon cast
snimku spolecnou...

Takze stochastickou korelaci dvou snimku s beznou kamerou při 25 snimcich za
vterinu muzete delat tak do méně nez 18km/h, v opačném pripade Vam jakakoliv
korelace ukaze bludy...

Jiste, muzete zvednout delku mericiho okna, ale tim nutne vzroste pozadavek
na rozliseni...

S pozdravem,
		Marek Pavlu