Eagle a propojky

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Srpen 8 14:36:05 CEST 2006

Neviditelne soucastky se delaji tak, ze se jim nenamaluji symboly, resp. se
udelaji jen pripojne piny jako bod, potom je videt na schematu jenom origin.
To je ale dost neprakticke, protoze pak ani nevite kam to pripojit, takze
staci udelat pin s kratkym privodem.
Ve schematu se to pak da zaradit kamkoliv do spoje s tim, ze se musi take
propojit oba piny, aby zustal jeden spoj a mohlo se s tim posouvat na desce
kamkoliv na spoji.
Ale zrovnatak muzete takto kdekoliv na spoji pripojit obema vyvody normalni
odpor.

Danhard

D> Pokud se spokojite s tim, ze pod propojkou zustane nezapojeny spoj, coz
D> nicemu nevadi, tak zadne kolotoce ve schematu nedelate, spoj se cely
jmenuje
D> porad stejne a nulove odpory muzete pripojit kdekoliv a muzete je udelat
D> primerene neviditelne.

Určitě to najdu v návodu, ale ten mám doma. Jak se dělají neviditelné
součástky?

Nezapojený spoj by nebyl problém, také jsme to tak zkusil udělat. Ale
vadilo mi že se mi při návrhu desky začaly gumičky chovat chaoticky,
takže nebylo jasné kam mám daný spoj protáhnout.

Tomáš