OT: matematika - definice oblouku - pro nazornost

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Srpen 8 13:34:42 CEST 2006

dovolil sem si ze sve zahradecky....
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/elipsa/
dokonca v ceskom jazyku :-) Tie rovnice by nemal byt problem dat dokopy.
Neorzmyslal som nad tym do detailov, ale ked sa vezme vseobecna rovnica
elipsy a do nej sa dosadia transformovane suradnice, tak by to mohlo ist
vyjadrit...
b.