OT: matematika - definice oblouku - pro nazornost

David Belohrad david.belohrad@cern.ch
Úterý Srpen 8 13:09:04 CEST 2006

Pro nazornost v attachu pridavam arc, ktery bych chtel definovat x-body
ktere lezi na tomto arcu. Tj. na zaklade zadanych bodu provest vypocet
radiusa, radiusb, startangle, stopangle, uhel pootoceni elipsy.
Kuzelosecky nevedou k reseni. Opravdu to musi byt elipsa. Tzn. otazka
cislo 1 je kolik potrebuju bodu.