DA prevodnik

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Úterý Srpen 8 12:50:57 CEST 2006

Prave s tou presnosti je problem, bude to ve skladu bez topeni. -10/+50?? Je
to pro znameho, spis takovy bastl. Ale kdyz bych vzal prumyslovy modul mam
jistotu ze to bude fungovat v uvedenem rozsahu? Jak se provadi testy
takovych zarizeni? Vyrobci to musi zkouset ve zkusebne nebo jim staci
prohlaseni o shode.
Ma smysl resit teplotni a dlouhodobou stabilitu?
Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Jiri Bezstarosti" <jiri@bezstarosti.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, August 07, 2006 5:12 PM
Subject: Re: DA prevodnik

Jak to ma byt rychle a jak moc presne ? Treba by bylo nakonec
nejdostupnejsi reseni vyprogramovat PIC s PWM vystupem, pres dolni
propust a za to operak se zesilenim 2, pokud PIC budu napajet z 5V.
Nevyhody to ma v tom, co prinasi ta PWM.

Jine lacine reseni je kus budice (napr. 74HC541), napajeneho z 5V, a za
to zebrik odporu 10k a 20k a zase zesilit operakem se zesilenim 2. Je to
ovsem reseni trosku prostorove vetsi diky poctu tech odporu. Presnost je
tady dana predevsim presnosti pouzitych odporu a napajecim napetim.

Obe tato reseni jsou lacina a snadno dostupna (zadne shaneni). Na druhou
stranu to neni zadny superzazrak ohledne vysledku, ale vyhovet to muze -
zalezi kam to prijde :).

--
Jiri Bezstarosti