Eagle a propojky

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Srpen 8 12:20:44 CEST 2006

Zkus to poslat primo do te centraly, nekdy nebyvaji v centralach tak
moudri jako v ruznych zastoupenich. Ale nevim, obcas delam takovehle
navrhy ruznym vyrobcum softu a bezne se setkam s reakci, ze to tam
neudelaji protoze nechapou k cemu by to bylo dobre. Vetsinou je ta
odpoved delsi nez pocet radek kodu ktery by museli upravit :-)))

Ales Prochaska