Nezavisle meranie rychlosti auta; was: pipatko na rychlost

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Srpen 8 10:09:21 CEST 2006

> Co to je  "PRESNE" ????
> GPS ma toleranci, radar ma toleranci, dopravak ma toleranci, vsechno okolo
> ma toleranci, ale tady se bude dokolecka nesmyslne tlachat o "presnem"
> mereni neceho co vubec neni potreba :-((((
>
> S pozdravem
> MK

jj, navic u zarizeni jako radar ci gps muze byt ta tolerance znama,
udavana v dokumentaci. U takoveho dopravaka to lita kus od kusu,
zalezi na pocasi (no dobra, to i u techniky), na manzelce, sefovi, ci
se mu cestou do prace podarilo slapnout do toho psiho... co bylo na
chodniku:):):)

Shrnuto a podrzeno: jak naznacil Kosta, diskuze je o tom co byva po
psech na chodniku:)

Hezky den,
Marek